12 de desembre del 2010

Euromed i TGV a l'Aldea, ja!


Perpinyà estarà molt més ben connectada amb Barcelona que no pas les Terres de l'Ebre, quan ara al desembre comencen a circulars els primers trens de gran velocitat (TGV) connectats amb Figueres i la capital catalana. El projecte transfronterer serà una realitat molt abans que el TGV que hauria d'unir Barcelona i València tot connectant també Tarragona, l'Ebre i Castelló, si l'Estat espanyol no continués tenint una visió radial, vuitcentista, jacobina de les infraestructures. Durant la campanya, CiU va prometre que si Artur Mas era president "pressionaria" el govern de l'Estat per tenir TGV a l'estació de l'Aldea. Quina pressió caldrà fer-ho per aconseguir-ho? I perquè, com a mínim, s'hi puga aturar l'Euromed?

Publicat a Presència


+Més informació:
-[<] CiU 'no pot prometre' el tercer pont de Tortosa, però vol l'Euromed i l'AVE
-[Tribuna] 'Un canvi necessari per a les Terres de l'Ebre', article de Meritxell Roigé
-L'Euromed no s'aturarà a l'Aldea perquè els ebrencs utilitzem poc els trens de llarg recorregut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta