24 d’octubre del 2011
El futur de les Terres de l’Ebre, a debat
L’associació Amics i Amigues de l’Ebre ha organitzat per aquest dissabte a la tarda el tercer debat sobre el futur de les Terres de l’Ebre. Serà a partir de les cinc de la tarda, a la sala d’actes de la Cambra de Comerç de Tortosa, i el debat portarà per títol ‘Lo futur, representació, lideratge i cohesió territorial”, ja que estarà centrat en les propostes polítiques sobre el territori que tenen els principals partits de les Terres de l’Ebre. El president de l’entitat, Josep Sánchez Cervelló, ha avançat al programa Primera Columna que fomentar la participació ciutadana és el principal objectiu dels debats organitzats per Amics i Amigues de l’Ebre. Unes sessions de debat que estan sent enregistrades en vídeo pel director de documentals Mario Pons. Per la seua banda, el vicepresident d’Amics i Amigues de l’Ebre, Juan Luna, ha explicat que han tingut en compte la proximitat de les eleccions del 20 de novembre. D’aquesta manera, els assistents al debat podran conèixer de primera mà tot allò que ofereixen els partits per a les Terres de l’Ebre, abans de l’inici oficial de la campanya electoral.
També a l’informatiu matinal del Canal 21 Ebre, Sánchez Cervelló ha afirmat que les Terres de l’Ebre s’estan jugant el seu futur en qüestions com el corredor del Mediterrani. Segons el president d’Amics i Amigues de l’Ebre, ara cal el consens i la implicació de tots els partits i dels agents socioeconòmics, però també del conjunt de la ciutadania, per estirar la corda. Després de la celebració d’aquest tercer debat sobre el futur de les Terres de l’Ebre, que serà aquest dissabte i amb la participació dels partits polítics, l’entitat Amics i Amigues de l’Ebre encara organitzarà una quarta sessió de diàleg. Serà un debat amb el teixit associatiu i els moviments social del territori.
6 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
No te sentit un corredor que nomes passa sino hi ha quelcom a transportar.
ResponEliminaAvui dia, una potent industrialització sempre va precedida d’una formació molt especialitzada , de un capital risc, i de una població que assumeixi el fet de que la cultura sistemàtica del NO ha estat molt perjudicial per les TTEE.
Nomes una intel•ligent combinació entre una economia basada en la agroindústria (investigació inclosa) i un turisme de certa qualitat, podria fer-nos sortir al mapa.
ResponEliminaPer vendre a Europa cal tenir bons productes i una bona xarxa de distribució.
ResponEliminaI en això estem. A mig camí del no se sap que.
Fer una parada mes en un corredor de tants km dubto molt que desbarate el pressupost.
ResponEliminaTenir una bona xarxa de transport obre vies a noves inversions i fa que aquest territori pugue competir en igualtat de condicions, al menys en quan ha transport, que altres punts.
Susanna; repèteixo; fer una parada es una perdua de temps sino te un valor especific.
ResponEliminaDarrerament, ni les tormentes passen pel Baix Ebre...
ResponElimina