L’Associació de Veïns del Centre Nucli Històric de Tortosa confia en què el nou edifici de les delegacions al carrer Montcada i la rehabilitació de l’antiga Casa Grego, amb la possible arribada d’una botiga de renom, suposen un punt d’inflexió en la recuperació del nucli antic de la ciutat. Ara que les obres del pla integral del nucli antic (Pincat) arriben a la seua recta final, l’associació veïnal considera que la gran assignatura pendent és fomentar la rehabilitació dels habitatges per frenar la degradació urbanística i aconseguir que el nucli històric siga un lloc atractiu per a viure-hi. Durant una entrevista a l’informatiu matinal Primera Columna, el president de l’associació de veïns del Centre-Nucli Històric, Josep Baubí, ha explicat en quines condicions està vivint molta gent al nucli antic de Tortosa. També ha suggerit què caldria fer per millorar la situació en aquesta zona de la ciutat.

Finalment, Baubí ha deixat clar que ara el que caldria és que la iniciativa privada cregués d’una vegada en el potencial del nucli antic. A més, ha assenyalat que l’Ajuntament hauria de trobar una solució definitiva per al trasllat de la mesquita de la plaça de Montserrat, una qüestió que continua sense data. De fet, el president veïnal ha proposat que la mancomunitat de Tortosa i Roquetes trobe uns terrenys en un punt equidistant entre les dues poblacions, en què els fidels musulmans puguen ubicar el nou centre de culte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.