
28 d’octubre del 2006
El comerç de Tortosa avança el Nadal

9 comentaris:
NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Sense que ningú s'ofengui; i amb esperit constructiu; voldría donar un toc d'atenció al comerç de Tortosa...Generalitzant molt, podria assegurar que no estem a l'alçada amb molts criteris que defineixen un comerç competitiu i de cert nivell..De vegades el tracte massa familiar, esdevé un revulsiu que pot comportar pérdues de vendes...Tots sabem que Tortosa está molt ben comunicada per autopista...També tenim un altre hándicap, i es el comerç per Internet...A les 24 h ho tens a casa...Qué més voldría jo , que un comerç competitiu al meu poble!!
ResponEliminai vaiga cartells bonics que has retratat a banda i banda de botiga, no?
ResponEliminabonics, bonics...
no t'ho puc negar.
ResponEliminaNo als camps de golf+macrourbanitzacions+especulació a dojo!
Defensa la llengua!
Aquesta gent ja fa temps que confonen alguns conceptes de temps.
ResponEliminaRecordo que a la festa del renaixement van fer una campanya publicitària totalment fora de l’època amb uns personatges del segle XVIII amb dos banderes de la cadena llums.
Fins i tot a la desfilada van surti fins que algú de l’organització els va fer fora.
Tranquils, que este matí ja he vist una marató de 5 minuts de publicitat quasi exclusiva de joguets. Pfff, i en dos dies, aquí a barcelona, començaran a penjar les llums del Corte Inglés.
ResponEliminaAra mateix estaven penjan llumetes de Nadal pels carrers del meu barri
ResponEliminaIncreible!
Tú el que volíes que et preguntés a quin barri vius ...Veritat..??
ResponEliminaPos... no.
ResponEliminaPerò calle!
Adivina adivinalla...
mire la foto que he penjat al meu bolc i adivine quin és...
Adivina adivinalla...Aixó es El Raval de Sant Llátzer...Ves per ón!!
ResponElimina