24 de març del 2007

Vídeo musical de la nova plaça dels Dolors

1 comentari:

  1. HE VISCUT tota la meva infacia al carrer Montcada, per motius de bruticia, soroll, marginació, delinqüencia, baralles, drogues i un llarg etc, vam tenir que marxar de la nostra casa preciada la meva familia i jo. M'INDIGNA profundament que el senyor Sabaté vingui al meu barri a inagurar una plaça fea perque si. Sabaté perque no et compres una casa al rastre i la restaures en canvi de fer-te el gran xalet a remolins?
    Vine al carrer Montcada un dilluns per la nit o un diumenge per la trde, es el carrer en més 'vida ( si es pot dir vida)' de tota Tortosa, no vinguis al Renaixement i tampoc a les inaguracions no et volem.

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta