12 de novembre del 2011

Desallotjament de 40 persones al barri tortosí de Ferreries

Unes 40 persones residents a dos blocs d'habitatges situats als números 40 i 42 del carrer Elcano de Tortosa, al barri de Ferreries, han hagut de ser desallotjades del seu domicili de manera preventiva, després que un veí ha trucat a la Policia Local advertint d'una forta olor, possiblement de gas. Efectius policials i dels Bombers de la Generalitat s'han traslladat al lloc dels fets. Els agents han establert un perímetre de seguretat mentre es determina l'origen de l'olor, tot i que a hores d'ara es descarta, segons l'Ajuntament, que hi hagi cap fuita que pugui posar en perill les persones. Una part dels veïns ja han pogut tornar a casa seva i la resta es preveu que ho puguin fer en breu.

1 comentari:

  1. El carrer era Hernan Cortes, i lo del perimetre de seguretat m'agradaria saber com el van establir ja que visc a l'inmoble i a les 10 de la nit vaig accedir pel parking, l'entrada del qual està al carrer comerç. D'allí vaig pujar a casa meva per l'ascensor i com el meu pis dona a un pati interior, des d'on no es veu la porta d'accés, ni em vaig enterar que l'edifici estava DESALLOTJAT!!! ho vaig saber de casualitat el dissabte. Penso que s'hauria d'haver revisat bé tots els accesos a l'inmoble i en aquest cas bloquejar l'entrada del parking. Per sort només ha estat un ensurt...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta